Pages

četvrtak, 25. kolovoza 2016.

Gradac - mjesto raznolikog sadržaja, dobrog shoppinga i još mnogo toga...


Hej cure!
Danas vas opet vodim na more, ali ovaj put u Splitsko-dalmatinsku županiju koja je po meni jedna od najljepših u Hrvatskoj.
Za one koje ne znaju, ja nosim prezime Gradac (ali imam i još jedno prezime, nažalost), no ne znam točno zašto je i kako to mjesto dobilo ime.
Za naslovnicu ovog posta sam odabrala zalazak Sunca jer su u Gracu zaista fantastični!
U Gradac sam dolazila tri puta kako bih sve to slikala i moram priznati, poprilično sam zadovoljna kako je ispalo. Također, u Gracu je teško naći parking, ali sam sve to obilazila s Oscarom (Oscar je hoverboard), pa sam bila brža.
Iskreno, uživala sam slikajući i pišući ovaj post, pa se nadam da će te i vi isto tako uživati čitajući ga!


Kad smo mama i ja krenule do Graca, oblaci su bili toliko divni da sam ih morala slikati!


Znam da sam jako čudna osoba koja apsolutno sve mora slikati...

 
Kada smo konačno našle parkirno mjesto već je bio zalazak Sunca, a ja sam to vrijeme iskoristila za vožnju i slikanje samog mjesta, mama me je "morala" slikati, i tako je nastala ova slika s Oscarom kojeg doslovno stalno vozim! Obožavam ga!
 
 
Postoje "dva dijela" Graca, koji je na srtražnoj strani, ali do njega nisam uspjela doći jer je mamu boljela noga (i još je boli), a Oscarova baterija je bila pri kraju tako da jednostavno nisam uspjela stići do drugog dijela, ali je ovaj dio po meni lijepši.


Ovaj otok nakon barke jest Brač, ali nažalost trajekt ne ide iz Graca već  iz drugih mjesta (mada je Gradac najpoznatiji, ali im se kao "više isplati" da trajekt ide iz još manjih mjesta), no nema veze jer se Brač vidi kako god okreneš.

 
Ima dosta restorana i suvernirnica, pa tako i uličnih štandova.
 
 

U suvernirnicama ima zaista svega, ja sam osobno kupila jedan mali mornarski ruksak i kapu koja je inače za dečke, ali se meni savršeno uklopila u outfit (uskoro još jedan post na tu temu). I ruksak i kapa su dobre kvalitete, a dobijete po duplo nižim cijenama za isti proizvod.
Naravno, ima i dosta OPG-ova, ali vam ne mogu o njima puno reći jer nisam kupovala njihove proizvode.


.
Odlučila sam vam slikati i crkvu u Gracu. Iako ne vjerujem u Boga, crkva je zaista prekrasna, a na slici možete vidjeti i uspon do nje.
Nisam mogla do crkve s Oscarom zbog ceste, ali nema veze.
Sunce je baš zalazilo tako da mi nije bilo vruće (puhala je bura - sve imate na mom Snapchatu  marimarina123), a koliko sam vam već puta spomenula da je u Gracu suton čaroban (može biti jako romantično ako povedete svoju bolju polovicu), tako da je uspon do crkve bio zaista bajkovit.


Morala sam slikati ovaj prozor...


Inače sam u Gracu svake godine (nemam kuću tamo, ali dođem na kupanje jer mi je blizu), i tek sad, odnosno u usponu do crkve sam saznala za ovaj muzej. Da se ne lažemo, nisam ljubitelj muzeja, ali bilo mi je žao što nisam mogla ući unutra jer mi se čini zaista zanimljivim (za razliku od nekih).
Ali, morala sam nastaviti put do crkve.


Konačno sam stigla do crkve i uslikala je u svim mogućim kutovima (samo sam jednu sliku objavila), za oko mi je zapao ovaj mali dućan ili suvenirnica. Zar nije lijepa? Nažalost, nisam razgledala jer sam se morala vratiti, a nisam ni novac ponijela za sobom.


I dosli smo do kraja još jednog posta, nadam se da vam se svidio.
Nisam pisala "Dan 1, dan 2" jer bi se izgubila u pisanju, ali mislim da to nije ni bitno.
Nadam se da vam se svidio ovaj post, a vi mi u komentare napišite dojmove o ovom postu i mjestu (a, može i o slikama, znate da bih vam bila zahvalna), a mi se čitamo za tri dana!

-MG.

Nema komentara:

Objavi komentar