Pages

četvrtak, 11. kolovoza 2016.

Što se sve dešavalo s blogom Marina's Place posljednih mjesec dana? (osoban post)


Hej cure!
I eto mene! Na mjestu gdje, zapravo i pripadam. Sigurno imate tonu pitanje za mene, znam, i danas ću se potruditi da na neka i odgovorim. A znate kako znam da ti, baš ti čitateljice (ili čitatelju, nikad se ne zna) imaš pitanje? Zato što i ja čitam blogove. Čak i one koji imaju pauzu. (ovo je trebalo zvučati sarkastično, ali znam da to nije pristojno, a ni ugodno). No, znate kako kažu da ne treba imati prevelika očekivanja u blogovanju, Youtubeu, ma zapravo ničemu, jer će te na posljetku biti razočarani. Istina. U to sam se i sama uvjerila. Pokušala sam privući čitatelje raznim giveawayima, ali ni to nije pomoglo, zatim sam pokušala objavljivati nekvalitetne postove svaki dan, misleći da će to privući čitatelje (ti postovi su bili užasno dosadni i jedva sklepani), i naposljetku sam odustala. Odustala jer se, kao i u nekim slučajevima, sve svelo na brojke. Razmišljala sam i da obrišem blog, kao što sam i svoj prvi obrisala, ali sam odustala misleći da će ovaj blog ostati jedna dobra uspomena u mom životu. Lagala bih vas kad bih rekla da nisam posjećivala ovaj blog, posjećivala sam ga, s vremena na vrijeme, gledajući kako moje malo utočište propada, i svaki put kad bih ga posjetila osjetila sam onaj gorak okus u ustima i stezanje oko srca. ne izmišljavam, samo to prvih par posjeta mome utočištu nisam znala prepoznati, a kada sam prepoznala, prestala sam ga posjećivati. Budući da su bili praznici, a i još su (neću vam pričati priču kako nisam imala vremena, ili mi se nije dalo, više o tome u nastavku) bilo mi je dosadno, a bila sam i na moru, i u Zagrebu. I tako, odlučila sam ponovno pokrenuti Youtube kanal. I počeli su me naravno hejtati. Ja sam osoba koju lako pogode hejterski komentari, a kako ih je bilo sve više i više, ni Youtube mi više nije pravio zadovoljstvo. Hejtali su me zbog moje boje kose (iako je to bio ombre s bojom koja se ispere nakon najviše mjesec dana) što je po meni totalno bezpotrebno. Što te briga kako osoba izgleda ako uživaš u njihovim postovima/videima? I ne planiram se vratiti malo poslije, ja sam se već sad vratila, i ne namjeravam se više predomisliti, jer vi mi uljepšate dan svojim komentarima (i nije vas briga za moju dob i boju kose i šta sve ne..) i svemu što ide uz to! Volim vas! (ali ovo nije kraj posta)

Što vas očekuje novo na blogu?
Što se tiče izgleda, blog neće dobiti novo ruho jer smatram da nije dovoljno, no što se samog izgleda tiče, neki detalji će biti izmjenjeni, a koji, sami će te utvrditi ;)
Postovi će od sad ići triput tjedno, utorkom, četvrtkom i subotom (dok traju praznici, a poslije dvaput tjedno zbog obaveza, ali bit će te obavješteni na vrijeme) s time da ću uvesti neke nove rubrike, ali ne odjednom, nego u malim razmacima, no to ne znači da ću zanemariti stare ;) prva rubrika jest neki osobniji postovi, slično kao kolumna, a ostale teme vam neću otkriti (baš sam zločesta), neka vam budu iznenađenje. ;)

I to bi bilo to za ovaj post, nekako mi se čini da mi se stil i način pisanja promjenio, što vi mislite? Obavezno mi pišite u komentare, mislim da ovakav post zaslužuje komentar, odnosno vaše mišljenje (svima odgovaram, uvjerite se na drugim postevima ;) )

Čitamo se već ovu subotu!
Marina ;)

Nema komentara:

Objavi komentar